Internetový obchod fitnessnaramky.sk používa súbory cookies, ktoré pomáhajú k správnemu fungovaniu našich služieb. Využívaním našich služieb súhlasíte s ich používaním. Súhlasím viac informácii

 Kontaktujte nás - e-mail: eshop@fitnessnaramky.sk, telefón: +421948236600

Naše kontakty

Pracovná doba:
Po - Pia: 9:00 - 17:00h

Telefón:
+421 948 23 66 00

E-mail: eshop@fitnessnaramkynull.sk

Ponuka výrobcov

Najpredávanejší tovar

Polar M400 HR Black s monitorom tepu Polar M400 HR Black s monitorom tepu 199.90 €
159.90 €
Suunto Spartan Sport Black HR Suunto Spartan Sport Black HR 520.00 €
333.00 €
Suunto Spartan Sport Black HR + Scosche RHYTHM+ Suunto Spartan Sport Black HR + Scosche RHYTHM+ 609.00 €
408.00 €
Fitbit Surge Small Black Fitbit Surge Small Black  
189.00 €

Stačí 10.000 krokov denne alebo je to mýtus?

Keď prvý krát zosynchronizujete svoj fitness náramok, monitor aktivity alebo senzor vo väčšine prípadov je osobný cieľ čo sa týka počtu krokov na deň nastavený na hodnotu 10.000. Samozrejme táto hodnota sa dá vždy zmeniť podľa potreby.  Možno ste už spomínané  číslo, cieľ počuli niekedy v minulosti, ale neviete čím je táto hodnota podložená, resp. či je vôbec opodstatnená.

 

Prví začali tento pomer 10.000 krokov za deň používať Japonci za účelom marketingových kampaní, zameraných na podporu predaja fitness náramkov a krokomerov. Avšak odborníci z oblasti medicíny po celom svete sa zhodli, že 10.000 je naozaj číslo, na ktoré sa treba zamerať a ktoré má svoje opodstatnenie.  Asociácia American Heart používa hodnotu 10.000 krokov ako návod na zlepšenie zdravia a zníženie rizika choroby srdca, ktorá je príčinou číslo jedna v úmrtí mužov a žien v Amerike.

 

10.000 krokov za deň môžeme porovnať s odporúčaním vykonávať 30 minútovú aktivitu minimálne trikrát do týždňa.  Mala by to byť cesta k zníženiu rizika chorôb a pomôcť k dlhovekosti, zdravšiemu a vitálnemu životu. Nedávna štúdia 10.000 krokov za deň ukázala, že táto metóda má dokázateľné benefity pre zdravie.

 

Benefitov je veľa: nižší BMI index, zmenšený obvod pása, zvýšenie energie, nižšie riziko pre diabetes typu II a choroby srdca.

 

10.000 krokov je v prepočte približne 8km. Pokiaľ nevyznávate veľmi aktívny životný štýl alebo máte aktívnu profesiu, pravdepodobne tento denný cieľ nesplníte bez pridanej dodatočnej snahy. Štatisticky priemerný človek prejde za deň okolo 5.900 krokov. K zmene životného štýlu a k dosiahnutiu “magického” čísla 10.000 krokov za deň sa však môžete dopracovať napríklad chodením pešo do práce, do obchodu alebo každodennou športovou aktivitou.

 

Pre niektorých ľudí je to jednoduchá, malá zmena v denných aktivitách a zvyklostiach. Experti z oblasti medicíny ľuďom doporučujú si stanoviť najskôr krátkodobý cieľ ako napríklad 1.000 extra krokov za deň, za týždeň a takto si postupne vytvoriť dlhodobý cieľ akým je 10.000 krokov za deň. Už pracujete na tom, aby ste prešli 10.000 krokov za deň? Dobrá správa!

 

Neexistuje žiadna overená stratégia ako zvýšiť počet krokov, každý z nás musí nájsť to, čo na neho zaberá a funguje. My vám v tom radi pomôžeme, v našej ponuke nájdete všetko potrebné – fitness náramky, fitness hodinky, monitory aktivity, srdcového tepu ...

Motivujte sa, zdieľajte a porovnávajte výsledky spolu s nami na našej facebook stránke fitnessnaramky.

...a keď 10.000 nie je pre vás žiadna výzva, skúste dať viac a dajte nám vedieť.

 

[15.06.2014]

Zdroj: Internet, Autor © FitnessNaramky.sk 2014-2017

Fitness náramky