Pomoc a rady

Kompatibilita smartfónu s mobilnou aplikáciou

Smartfón je neoddeliteľnou súčasťou vášho fitness náramku alebo športtestera. Použijete ho na prvé "oživenie" ihneď po prvom nabití a následne si budete v mobilnej aplikácii prezerať namerané hodnoty vašej aktivity. Hodnoty sa do vášho smartfónu dostanú pomocou bezdrôtovej synchronizácie (pomocou bluetooth prepojenia) medzi smartfónom a športovým zariadením.

Preto je potrebné ešte pred uskutočnením objednávky vždy skontrolovať kompatibilitu vášho mobilného telefónu s mobilnou aplikáciou daného výrobcu. Znamená to, potvrdiť si technické parametre vášho smartfónu ako sú verzia operačného systému a verzia bluetooth s požiadavkami, ktoré uvádza samotný výrobca.

Zo skúseností vieme, že problémové telefóny sú smartfóny výrobcu Huawei a smartfóny vybavené DUAL SIM technológiou.

Pre overenie kompatibility vášho smartfónu použite nasledujúce odkazy:

 

Fitness náramok alebo hodinky značky Polar nereagujú napr. stále sa zobrazuje text "syncing" a nie je možné zariadenie vypnúť podržaním ovládacieho.

Riešenie: vyskúšajte urobiť RESET zariadenia do továrenských nastavení.

Postup ako na to:

1.stiahnite si a nainštalujte do vášho počítača aplikáciu Polar Flow Sync, ktorú nájdete priamo na stránke výrobcu Polar.

2.pripojte fitness náramok alebo hodinky k počítaču pomocou USB kábla

3.spustite aplikáciu Polar Flow Sync (ak sa už sama nespustila) a prihláste sa do vášho Polar Flow konta (použite tie isté prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili v mobilnej aplikácii Polar Flow).

4.v aplikácii Polar Flow Sync v nastaveniach nájdete voľbu "Obnovenie továrenských / pôvodných nastevení" - potvrďte túto voľbu a počkajte kým celý proces prebehne až do konca

5.váš náramok alebo hodinky by mali byť teraz pripravené na opätovné spárovanie s mobilným telefónom, dodržte postup podľa mobilnej aplikácie Polar Flow, ktorú máte nainštalovanú na svojom mobilnom telefóne


Otázka: je váha Nokia Body Cardio je kompatibilná s PC Windovs 7.

Odpoveď: Smart váha Nokia Body Cardio je kompatibilná iba so smartfónmi Android a Apple iOS, na ktorých beží mobilná aplikácia:

iOS compatibility (iOS 8 and higher) - iPhone 4S and more recent, iPod touch 5th generation and more recent, iPad 3rd generation and more recent
Android compatibility (5.0 and higher)

Potrebné spojenie do internetu (mobilné dáte alebo Wi-Fi)


Otázka: je športtester Polar Vantage M čierny M/L vhodný aj do ľadovej vody a či dokáže zmerať srdcový tep pri plávaní v ľadovej vode. 

Odpoveď: v podstate žiadny dostupný športtester nedokáže spoľahlivo zmerať tep optickým senzorom tepu v ľadovej vode. Optická metóda merania tepu je veľmi citlivá aj na teplotu ľudskej kože a teda v ľadovej vode by podľa nás malo meranie tepu značné odchýlky.
Avšak v praxi sme to neskúšali.

Skôr potom doporučujeme skúsiť hrudný snímač tepu, ktorý však nameraný tep ukladá do pamäte a teda hodnoty vidíte až po skončení aktivity (bluetooth spojenie medzi pásom a hodinkami vo vode nefunguje).


Otázka: Aký hrudný snímač doporučujete, ktorý dokáže fungovať s Android smartfónom a zároveň na smartfóne bude zobrazený aktuálny srdcový tep?

Odpoveď: V prvom rade je potrebné preveriť verziu operačného systému Android vo vašom telefóne, aby bola zaistená kompatibilita s mobilnými aplikáciami. Odporúčané mobilné aplikácie ako Polar beat alebo Sports tracker potrebujú k správnemu fungovaniu verziu Android OS verzie 5 a vyššiu.

 
 
Ako vyzerá použitie hrudného snímača resp. športovanie s aplikáciou Sporttracker.
 
Bluetooth hrudný snímač tepovej frekvancie z našej ponuky - Polar H10
 
Je možnosť využiť aj optický snímač Polar OH1, ktorý sa nosí na ramene (nie na hrudi) a meranie tepu je pomerne presné
Príklad (video) ako vyzerá v realite použitie Polar OH1 s aplikáciou Polar Beat.