Pomoc a rady

Kompatibilita smartfónu s mobilnou aplikáciou

Smartfón je neoddeliteľnou súčasťou vášho fitness náramku alebo športtestera. Použijete ho na prvé "oživenie" ihneď po prvom nabití a následne si budete v mobilnej aplikácii prezerať namerané hodnoty vašej aktivity. Hodnoty sa do vášho smartfónu dostanú pomocou bezdrôtovej synchronizácie (pomocou bluetooth prepojenia) medzi smartfónom a športovým zariadením.

Preto je potrebné ešte pred uskutočnením objednávky vždy skontrolovať kompatibilitu vášho mobilného telefónu s mobilnou aplikáciou daného výrobcu. Znamená to, potvrdiť si technické parametre vášho smartfónu ako sú verzia operačného systému a verzia bluetooth s požiadavkami, ktoré uvádza samotný výrobca.

Zo skúseností vieme, že problémové telefóny sú smartfóny výrobcu Huawei a smartfóny vybavené DUAL SIM technológiou.

Pre overenie kompatibility vášho smartfónu použite nasledujúce odkazy:

 

Fitness náramok alebo hodinky značky Polar nereagujú napr. stále sa zobrazuje text "syncing" a nie je možné zariadenie vypnúť podržaním ovládacieho.

Riešenie: vyskúšajte urobiť RESET zariadenia do továrenských nastavení.

Postup ako na to:

1.stiahnite si a nainštalujte do vášho počítača aplikáciu Polar Flow Sync, ktorú nájdete priamo na stránke výrobcu Polar.

2.pripojte fitness náramok alebo hodinky k počítaču pomocou USB kábla

3.spustite aplikáciu Polar Flow Sync (ak sa už sama nespustila) a prihláste sa do vášho Polar Flow konta (použite tie isté prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili v mobilnej aplikácii Polar Flow).

4.v aplikácii Polar Flow Sync v nastaveniach nájdete voľbu "Obnovenie továrenských / pôvodných nastevení" - potvrďte túto voľbu a počkajte kým celý proces prebehne až do konca

5.váš náramok alebo hodinky by mali byť teraz pripravené na opätovné spárovanie s mobilným telefónom, dodržte postup podľa mobilnej aplikácie Polar Flow, ktorú máte nainštalovanú na svojom mobilnom telefóne